مهارت های نرم برای دریافت ویزای انگلستان

در تمام محتواهای فارسی، همیشه راجع به چگونگی و مراحل مهاجرت، ویزا، یادگیری زبان و در نهایت، کمی راجع به محیط آن کشور صحبت می شود.
اما کمتر کسی راجع به مهارت های نرمی که شما باید آنها را یاد بگیرید یا تقویت کنید، صحبت می کند. در تمام محتواهای فارسی، همیشه راجع به چگونگی و مراحل مهاجرت، ویزا، یادگیری زبان و در نهایت، کمی راجع به محیط آن کشور صحبت می شود.
اما کمتر کسی راجع به مهارت های نرمی که شما باید آنها را یاد بگیرید یا تقویت کنید، صحبت می کند.
مهارت‌های نرم (به انگلیسی: Soft skills) مجموعه مهارت‌هایی است که در تمامی حرفه‌ها قابل پیاده سازی و کاربردی است. این مهارت‌ها، ترکیبی از مهارت‌های تفکر انتقادی، حل مسئله، صحبت در جمع، نگارش‌حرفه‌ای، کار گروهی، سواد رسانه، رهبری، نگرش حرفه‌ای، وجدان کاری، مدیریت شغلی، و مطالعات فرهنگی است. مهارت‌های نرم، دقیقا متضاد مهارت‌های سخت است که مختص هر حرفه و شغل است.
البته منظور از این مهارت ها همیشه در محیط کار نیست اما یکی از اصول اولیه وارد شدن به شرکت های خارجی است
شما به عنوان مثال، اگر قصد دارید ویزای انگلستان را بگیرید، باید بتوانید با چند فرهنگی رایج در این کشور کنار بیایید.
قوانین سفت و سختی برای حتی کوچکترین آزار کلامی در این کشور وجود دارد. کوچکترین شوخی که به قوم یا نژادی بر بخورد، به سرعت و با شدت بسیار زیادی پیگیری می شود
پس سعی کنید اگر به هر کشوری که می خواهید مهاجرت کنید، تمامی قوانین و مقررات و فرهنگ رایج در آن کشور را بخوانید و مهمتر اینکه با گذراندن دوره هایی، بتوانید ارتباطات خود را تقویت کنید.

چون یکی از مشکلاتی که برای مهاجران وجود دارد، آشنا نبودن با شرکت های چند ملیتی است. حتی افرادی با سابقه و تخصص بسیار بالا، در شرکت های جدید، به مشکلات زیادی بر می خوردند

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها