همه چیز راجع به زندگی در انگلستان(پارت اول)

1- انگلستان از چه کشورهایی تشکیل شده است؟
انگلستان از چهار کشور جداگانه تشکیل شده است: انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی. بیش از ۶۱ میلیون نفر در آن زندگی می کنند. انگلستان بزرگتر از چهار کشور است و پرجمعیت ترین کشور به ویژه در جنوب شرقی، نزدیک لندن است.

2- انگلستان دارای چه نوع آب و هوایی است؟
آب و هوا با توجه به منطقه فرق می¬کند، اگرچه در کل بریتانیا آب و هوای ملایم و مرطوبی دارد. زمستان مرطوب است و نه بسیار سرد وبرف هم کم است. اسکاتلند و ایرلند شمالی سردترین زمستان و بیشتر برف را دارند. جنوب گرم ترین و خشک ترین قسمت کشور است. به یاد داشته باشید که آب و هوای بریتانیا تغییرناپذیر است، یک روز بارانی می¬تواند یک روز گرم و آفتابی هم باشد.

3- هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل در انگلستان به چه صورت است؟
مسیر های حمل و نقل خوب هستند و ممکن است با هواپیما، واگن، اتوبوس و قطار به اغلب جاها راه پیدا کند. همه شهرهای بزرگ دارای خدمات قطار هستند که اغلب سریع ترین راه برای سفر است. سفر با قطار می تواند بسیار گران باشد، پس دانش آموزان باید پیشاپیش رزرو کنند تا از بهترین نرخ ها استفاده کنند. خدمات اتوبوس اکثریت انگلستان را پوشش می¬دهد و اغلب ارزان ترین گزینه برای دانش آموزان است.

4- آیا در انگلستان مراکز گردشگری و تاریخی نیز وجود دارد؟
انگلستان منزلگاه برخی از موزه های برجسته و گالری های هنری، سالن های موسیقی و شرکت های تئاتر است. در خارج از شهر های بزرگ، حومه های زیبایی وجود دارد که به بسیاری از قلعه ها، خانه های تاریخی، پارک ها و باغ ها راه می یابند. تاریخ بریتانیا بسیار غنی است، بنابراین بسیاری از توریست ها را ترغیب می کند که شهروندی قدیمی خود را در ازای ویزای کار بریتانیا از بین ببرند.

5- زندگی در انگلستان چه مزایایی دارد؟
زندگی و کار در انگلیس امنیت بسیاری از افراد را تأمین می¬کند، زیرا اقتصاد به طور کلی پایدار است. بعضی از مؤسسات مالی در کشور بیش از یک قرن به طول می انجامند، زیرا بازار همیشه پایدار بوده است. خارجی هایی که در انگلستان کار می کنند هر ساله می توانند بر اساس نوع شغل خود هزاران یورو در هر سال به دست آورد. برخی از مشاغلی وجود دارد که به افراد اجازه می دهد تا دوبار شغل را به کار ببندند و درآمد را افزایش دهند. از آنجایی که مهاجران به طور کلی برای اضافه کاری کار می¬کنند و یا دو یا چند کار را در یک زمان انجام می¬دهند، فرصت های کسب درآمد را به میزان زیادی افزایش می دهند. موسسات بهداشتی و موسسات آموزشی وجود دارد که خدمات پزشکی و آموزش رایگان را ارائه می دهند. مهاجران می توانند از برنامه های بهداشتی ویژه برای دریافت بهترین نوع اورژانس یا مراقبت های پزشکی بدون نیاز به پرداخت زیاد یا چیز دیگری استفاده کنند.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها