همه چیز راجع به زندگی در انگلستان(پارت دوم )

 

10- نرخ تورم در انگلیس چند درصد است؟
نرخ سالیانه ی تورم در کشور انگلستان در ماه دسامبر سال 2018 ،2.1 درصد گزارش شده است که این مقدار نسبت به آمار ماه گذشته آن، 0.2 درصد کاهش داشته است و رشد تورم کشور انگلستان طبق انتظارات بازار پیش میرود. این میزان، از ماه ژانويه سال 2017 تا کنون، به لطف کاهش قیمت بنزین، کم ترین نرخ به ثبت رسیده است. نرخ تورم در کشور انگلیس از سال 1989 تا 2018، به طور میانگین حدود 2.58 تخمین زده شده است. این میزان در ماه آوریل سال 1991 به بیشترین میزان خود یعنی 8.50 درصد رسید و کمترین نرخ تورم گزارش شده در طی این مدت مربوط به آوریل سال 2015 است که منفی 0.10 درصد اعلام شده است.

11- آمار بیکاری در انگلستان چند درصد است؟
میزان بیکاری در انگلستان با استفاده از نظر سنجی نیروی کار(LFS) و با استفاده از تعریف سازمان بین المللی کار، مشخص می شود. نرخ بیکاری در انگلستان در سه ماه سال 2018 تا ماه اکتبر، 4.1 درصد بوده است و از سال 1970 به پایین ترین سطح خود رسیده است. تعداد بیکاران از ماه مه تا ژوئیه 20.000 نفر افزایش داشته است. میانگین درامد هفتگی(به همراه پاداش) در سال 2018، 3.3 درصد افزایش داشته است. نرخ بیکاری از سالهای 1970 تا 2018 ، 7.2 درصد بوده است. 32.4 میلیون نفر در انگلستان کار دارند که نسبت به امار ماه فوریه تا اوریل 2018 تغییر نکرده است و حدود 261 هزار نفر بیشتر از سال قبل است. میزان اشتغال برای افراد 16 تا 64 سال، 5.7 درصد است.

12- در انگلستان خدمات درمانی چگونه به مردم ارائه می¬شود؟
یکی از بزرگترین سرمایه انگلستان خدمات درمانی ملی (NHS) است. مراقبت های درمانی عمومی به همه شهروندان و ساکنان دائمی ارائه می¬شود. مهاجران غیر EEA که به عنوان مثال برای مدت بیش از 6 ماه در انگلستان هستند اما هنوز ساکن دائمی نیستند برای دسترسی به NHS باید یک هزینه اضافی در سال پرداخت کنند. هزینه درمان برای یک بیماری ساده حدود 3.40 یورو است.

13- هزینه های زندگی در انگلیس به چه صورت است؟
هزینه زندگی در بریتانیا بسته به سبک زندگی و محل زندگی متفاوت است، هزینه زندگی در شهرهای بزرگ مثل لندن بیشتر از مناطق روستایی است. قیمت خانه در انگلستان، حمل و نقل و سرگرمی نسبتا زیاد است. لندن دارای گران ترین اجاره هاست. اجاره در شهرهای بزرگ دیگر مثل منچستر و گلاسکو کمی پایین تر است اما هنوز هم زیاد است. هزینه اجاره در یک محیط متوسط 1.248 یورو در ماه است. مهاجرانی که اقامت موقت دارند می¬توانند فرزندان خود به مدارس دولتی بفرستند که هیچ هزینه ای ندارد. مدارس خصوصی بریتانیا یا مدارس مستقل هزینه های بالایی دارند. لندن دارای سیستم حمل و نقل کاملی است اما کرایه ها نسبتا گران است. خرید و نگهداری ماشین در انگلستان ارزان است. اگر چه قیمت بنزین متغیر است اما در مقایسه با دیگر مناطق اروپا کمتر است. هزینه حمل و نقل حدود 68.40 یورو در ماه است.

14- برخورد و رفتار مردم انگلستان با مهاجرین و خارجی ها چگونه است؟
به طور چشمگیری، مردم انگلستان حامیان اصلی افراد با سطح بالای مهارت و تحصیلات هستند، افرادی که به دنبال شغل هایی با درآمد بالا هستند و به انگلستان مهاجرت می کنند. بیشتر از 70% مردم از افزایش سطح مهاجران ماهر خوشحال بودند. در حالی که تنها 17% عقیده داشتند که مهاجرت نیروی کار ماهر باید کمتر شود یا نباشد. در عوض، 57% مردم دارای دیدگاه منفی نسبت به کم کردن مهاجرت نیروی کار ماهر بودند، و می خواستند این مورد کم شود یا از آن جلوگیری شود.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها